Takas Listem #1

By kitap sarayi - 03:37

Ilk takas yazımla işte geldim buradayım! 😊


Aslında kitaplarımı gidip bir sahafa satmayı düşünürken dur bi dedim bu yazımı yazmaya karar verdim. 

Bu aralar ben sevmediğim kitaplarımı Kitaplığımda görmek istemiyorum ondan bu otuz küsür kitabımı  kitaplıktan çıkarıp 
Böyle yığdım buraya. 

Öncelikle şunu söylemeliyim ki eğer istediğim bir kitap sizde varsa neden takas yapmayalım ki eğer isteyen olursa satmayı da düşünebilirim.  Ancak satışlarda kargoya ben ödemek istemiyorum malum öğrencilik       fakiriz 😁😭 

Benim istediğim kitaplar mı neler? 
Rachel Vincent Dönüşüm serisi kitaplarından olabilir.


 Karen Marie Moning Ateş serisi kitaplarından olabilir.


Belalı Düğün de olabilir hanisi hiç hayır demem :)


 Sizin önereceğiz kitaplara da göz atacağım. 
Benimle iletişime geçmek için 
sara_fb.1907@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz 😜





  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum