Yorum : Sana Aşık Değilim | Vefa Enver

By kitap sarayi - 03:02


Yorumum 


Merhabalar herkese,
Yeni kitap yorumumla işte geldim buradayım!

Sana aşık değilim kitaplığıma yerleştirdiğim günden beri gözümün üzerinde olduğu sevgili kitabım benim
okulumun kapanmasına yirmi gün gibi kısa bir süre ve önümde olan sınavlar, sunumlar, quizler gibi engellere rağmen okuyorum ve hala bir madalya hakketmiyor muyum? :P Şşştt bu arada bunlar aramızda sır annem bu kadar yoğun olduğum bir zamanda okuduğumu duymasın! :)

Sonuç olarak sunumlardan birisi hazır birinin hazırlığı yarım ve çalışmam gerek sınavlar var ve ben baya gamsız davranıyorum evet! Bu yıl öğrencilere birileri çalışmasınlar diye beddua etti bence artık buna inanıyorum -.-

Öhöm öhöm kitaba geri dönersem dün çektiğim baş ağrısı bana yetmediği zaman sadist ruhum gözlerime ulaşan ağrıya dayanamadığım sıra kitap okumam için beni dürttü ve şöyle bir seksen sayfa okuyup hala yüzsüzce okurken bizimkiler gelip yarın okula gitmek zorunda olduğumu hatırlayıp beni kitabımdan ayırdılar! Halbuki ben en az yüze gelmeden uyumak istemiyordum :( 
( o günkü okuma hedefi sayfa seksene  gelmeden önce elliydi ) 



Bugün uyanınca yarı zombi misali okula gitmiş yağmuru bahane ederek son iki dersi kırıp kitabımı bitirdim itirafımdır. 

Spoilerlı Yorum

(Bu bölüm kenan'na itafen rezerve edilmiştir.)

Kenan'nın yüzündeki yara izinin nasıl oluştuğunun hikâyesini öğrenemedim içimde kaldı huh! :D

Kenan'na bol bol kızdım kızı o kadar gün süründürür mü insan hı? Erkekler hiç kızlar gibi düşünmüyorlar canım :P

Sonracığıma kitabın başından beri aklıma takılan en önemli konu da şuydu : aralarında neredeyse on dokuz yaş fark var. Yanlış hesaplamadıysam Lal yirmi üç Kenan da kırk iki yaşında bu yaş farkı keşke daha az olsaymış dedim çünkü bu kadar yaş farkı bana çok geldi. Kitap ilgili tek keşkem bu.

Kitabın geri kalanında Erdal'dan nefret ettim Recep'e bu nasıl insan Ene resmen robot dedim 
Menekşe'ye üzüldüm.


Spoiler Bitti 

□ ■ □

Saat dokuz buçuk suları bitidiğim kitapcağızımın olay örgüsünün bu kadar mantıklı olmasını beklemiyordum vefa enver'i bu bakımdan tebrik etmemek elde değil. 

isminden de anlaşıldığı üzere kitabın konusu nefretin aşka dönüşümü ve bu türde yazılan başarılı bir roman olduğunu kitabınızı bitirdiğinizde yazarın size verdiği nedenlerin mantıklı olduğunu göreceksiniz. 

Lal ve Kenan'nın
Rusya ve Türkiye arasında geçen hikâyesini merak ediyor musunuz? 

Ben öneririm :)



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum