Aylardan Aşk | Meral Kır ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 00:32

Kitap Hakkında

Kitabın Adı : Aylardan Aşk
Yazar : Meral Kır 
Türü : Aşk / Dram 
Yayınevi : Müptela Yayınları


Yorumum


Sınavlarım sağolsun kitabımı iki haftada ancak bitirebildim bugün de üzerinden zaman geçmeden sıcağı sıcağına yorumlayayım dedim.

Normalde kitaplar bölüm bölüm olur ya aylardan aşk adından da anlaşılacağı üzere kitabımız ay ay ilerliyor Eylül ayında başlayıp tekrar eylül ayına kadar okuyorsunuz. Bu yöntem ile yazar kitaba farklı bir anlayış, hoş bir detay katmıştı.
Kitabın kapağını iç sayfalarda bölüm başlarının renkli sayfalardan oluşması çok çok hoştu.

Kitap baya kalın olmasına merak edeceğiniz bir konuya ve sürekli sayfaları ardı ardına çevireceğiniz olay örgüsüne sahip.

İlk kitabını yazan bir yazardan böylesine betimlemeler, uzun bölümler beklemiyordum bunu başarması ve sonucunda güzel bir romana sahip olduk.

Spoilerlı Yorum


Ben kitabı sevdim mi evet ama şunu da anladım ki biz okurlar için kitabın sonu çok önemli çarpıcı bir son aşk dolu bir kitap aynı zamanda dram, entrika ve sır dolu bir hayatın iplerini teker teker çözmeye hazır mısınız?

Şimdi kitabı çekiştirmeye var mısınız?
Dikkat Kitabı Okuyamayanlar Bu Kısmı
Es Geçsinler!

Ben Yağız ile Tanem'in ilişkisinden memnundum zor oldu ama bir şekilde oldu ve mutluluğu yakaladılar.

Açıkçası ben aynı performansı Doruk ve Asya çiftinden de bekliyordum yazar bizi bu bakımdan sağ gösterip soldan vurdu diyebilirim.

Kitabın sonu der ve susarım 😤
Neden?!


Ben Yağız ve Tanem kavuşamamasını hayal ettim ama Doruk ve Asya benim gözümde sigortalı bölümdeydi kesin evlenecek mutlu olacak çiftim ayrıldı iyi mi hem de Sabrina cadoluzu yüzünden nefret ettim nefret 😡 Yani tüm şunlar gerçekten olsa ben de onların yanında olsam dayanamayıp kızın saçını başını yolucam demekki.

Ama iyi haber vereyim bu duruma sinirimi çok sürmedi Meral Kır ile konuşup bu kitabın yani Aylardan Aşk'ın serinin ilk kitabı olduğunu öğrenmiş oldum. Serinin ikinci kitabı okurların gönlünü alacak, ikinci kitap Asya ve Doruk'u konu alacak!
Şimdi sakinca bu bombayı bırakıp gidiyorum 😄

Puanlama : 5 / 5



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum