10. KCBT : Sonunda | Lucy Ivison & Tom Ellen ( Team Sannah )

By kitap sarayi - 08:43

Öhöm öhöm kitap canavarlarının onuncu blog turundan selamlar!


Aslen evimden uzandığım yerden yerden sesleniyordum size :D Neysem, bu Turumuzda post seçimi yaparken baktım tüm kolay postlar kapılmış bana yazcam yazı kalmamış resmen ee napıcam ben dedim sonra karakter tahlili / analizi yaparım dedim içime sinmedi düşündüm taşındım aklıma bir şey gelmedi.


 Sonracığıma bizimkilerle yapacağımız postları konuşurken bu fikir dank etti sercan ile ben ( o pax ve hannah ikilisi hakkında yazdı ) ve neden olmasın ki dedik böylece şimdi burada size bu yazımı yazıyorum. 


Ben kitabımı okurken başka Hannah'ın hep Sam ile birlikte olmasını istedim Sercan nın aksine yazarların tarafındaydım ve bu çifti destekledim pişman mıyım? Hayır.
Kesinlikle Hayır tencere kapak misaliydi bunlar ve birbirlerini ancak bu ikisi anlardı öyle de oldu. (Gerçi biraz zor oldu kavuşmaları ama) :P 


Olsun bekleyen derviş muradına erermiş efenim ben ermiş buluyorum.
Asla çok fazla fangirl olmadım sanırım bir kitap için ya da karakterler için o kadar tutucu olmadım şimdi o yüzden fazla iyi açıklamıyorum bu ikiliyi neden sevmediği ama sevgi de öyle anlaşılacak bir şey değildir bence oluverir ve sizde onu sadece olduğunu söyleyebilirsiniz ben de böyle yaptım. 

Ve şimdiden diyeyim eğer okursanız Team Sannah olacaksınız ona göre :D


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum