12. KCBT : Kara Cadı | Nora Roberts ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 16:53




Kitabın Orjinal Adı : Dark Witch
Yazarı : Nora Roberts
Türkçe Editasyonu : Kara Cadı
Yayınevi : Epsilon
Türü : Fantastik / Aşk
Puanım : 5 / 3

Yorumum

Merhabalar saray halkı!
Bir Nora Roberts kitabına tur yapma kararı aldığımızda çoğunluk hatta yanlış hatırlamıyorsam herkes evet demişti kitap için bir kaç tur üst üste aşk romanları üzerine olunca inince fantastik olan bir kitaba hayır diyemezdik hele ki bu Nora Roberts kitabıysa. Dürüst olmak gerekirse ben daha önce Nora okumamıştım bir sürü romanı olan ve hatırı sayılır ( birsürü ) okuru bulunan bir yazarı daha hic okumadan da yorum yapamıyordum tabii ki ama baktım baya beğeni toplamış bir yazar Goodreads puanı iyi olan bir kitap ve fantastik! Daha ne ister insan değil mi? Diyerekten girdik başladık tur hazırlıklarına. Kitabım geldi, okundu ve şimdi de yorumlanıyor. Bu arada kitabı ilk ben bitirdim haniyy birinci benim oleyyy 😄


Kitabımız gayet güzel betimlemelere sahip okunma sorunu yok size ay of bitmiyor bu kitap dedirtmiyor ancak okuduktan sonra bu kitap cidden fantastik miydi?diyebilirsiniz zira kitabın geri kalanına kıyasla içinde hatırı sayılır derecede az fantastik öğe barındırıyor kara cadı. Ve bu yüzden benim açımdan bur hayal kırıklığı yaşanmadı değil. İsterdim ki kitabın dörtte üçünde aşk olaylarının peşinde olmaktan çok fantastik sorunlarla boğuşalım fakat bu çok az mümkün oldu kitap bu bakımdan kara cadı benim için eksi puanla başladı. Tamam aşkta olmalı ben bir kitapta aşk yoksa o kitaba kitap demeyen biriyim ancak peşinde olduğumuz sorun yerine aşkın kitabın baş rolünde olmasıydı beni kızdıran. Peki kitap kötü müydü yine de? Hayır değildi ancak beklentilerimi de karşılamadı.

Eh yani sen de ne kötüledin hiç sevdiğin bur kısmı yok muydu derseniz de ki diyebilirsiniz 😉
Var tabii ki sevdiğim kısımlar olmaz mı Connor ve Finbar'a aşık oldum mesela 😍 Finbar'ı mutlu görmek istiyorum o kadar içler acısı bir durumu vardı ki aşk hayatı arap saçına dönmüş durumda sonra Connor'a gelirsek o da pek doğru düzgün değil aşkını ilan edemeyen erkekleri sevmiyoruz dimi? Ama onun için bur istisna yapabiliriz? 😜

Ve bundan sonrası spoiler içerir!

Kitabın beni en çok şoka uğratan kısmı ise şurası oldu ki ne kadar spoiler olsa da bunu sizle paylaşmalıydım bu başlık altında. Aranızda kitabı okuyanlar varsa anlarlar beni. Beni en çok sinirlendiren şey hatta büyük şoka uğradım diyebilirim yazar sağ gösterip soldan vurdu bizi kötü cadının bu kitapta öleceğine inandırdığı için Nora günahın büyük biliyorsun dimi yani ramazan ramazan bu yaptığını hiçte güzel karşılamadım bilesin 😂😤😭





  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum