Kitap Sara'yı 1 Yaşını Doldurdu!

By kitap sarayi - 14:03


Geçen temmuzdan beri aktif olmayı başardım! Ve şimdi de gecikmiş yaş günü yazımı yazıyorum. 
Tabii ki benim değil blogun yaş günü ��:P
Temmuz ayında neden olmasın deyip başladığım bugünlere getirdiğim çocuğum gibi oldu blogum. Ay ay saydım, şu kadar aylık olduk aman da aman! Falan :D 
Ve sonunda beraber devirdiğimiz bir yılımız oldu. Çok inanılmaz, her ne kadar daha dün gelse de bana o ilk günler şimdi sevinçle hatırlıyorum, tamam! Ağlamaklı olmayacağım :D

İlk aylarda hedeflerim vardı. Şimdi düşünce baya baya gerçekleştirmişim ben onları. Bir sürü blogger arkadaşım var, hepsi birbirinden yardım sever. Ve ben bu blogta tek emeği geçen insan değilim tasarımlar sevgili Betül'e ait her seferinde ona şunu da yapsak mı diyorum, umarım benden hiç bıkmaz :D Onunla baya şey yaptık aslında;
Kitap Canavarlarının Blog Turları mesela...
 O da eylül ayında ilk yaşına basacak. Bunlar çok güzel heyecanlar ve umarım sürekli böyle bizi mutlu eden şeyler için heyecanlanırız :) 


Yanlış hatırlamıyorsam üçüncü ayımda blog hocam en iyi kitap bloglarını seçmişti. Herkes gibi girip ben de baktım o listeye. Doğruyu söylemek gerekirse olmayı beklemiyordum. Ona teşekkür etmek ne zamandan beri aklımdaydı bugüne kısmetmiş. Böyle düşünüp taa ilk aylarımda beni havaya soktuğun için teşekkürler :) 

Blogta bana yardımcı olup bugünde katkısı olanları saymaya çalışacağım şimdi eğer unuttuğum kişiler olursa affola :)
Eren, Berfin, Betül, Onur abla, Canan( betül'ü ne kadar tasarım konusunda yorduysam canan'ı her konuda başını ağrıtmışımdır ona gerçekten bir teşekkür bir borçluyum. Canımsın :D), Berfim, Pınar,  Tuğçe abla, Sercan, ... ve unuttuğum şu an aklıma gelmeyen herkes, çok teşekkür ederim! 
Siz yazdıklarımı okudukça ben net bulduğum her yerde yazmaya devam edeceğim, beni okumayı hiç bırakmayın olur mu? 🙆
Seviliyorsunuz 😘



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum