11. KCBT : Dikkat! Aşk Çıkabilir | Asude ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 16:24


11. Blog turumuzdan canavarlı selamlar :P
Asude'nin kitabına tur yapmayı çok istiyorduk taa ilk kitabından beri bu kitabına kısmetmiş 
turu aldığımız günü hatırlıyorumda ne kadar çok sevinmiştik özellikle turdaki kızlar olarak havalara uçmuştuk insanın okumaktan hoşlandığı bir yazarın kitabına blog tur düzenleyebilme imkanı bulması çok güzel bir şey feci mutluluk veriyor diyebilirim :)
Öyle ki şu an kitabın iki postunu da hazırladım ve daha tur başlamadı yani sizlerin şu an okuduğunuz bu yazıyı ben aslında ayın üçünde kitap tanıtımı ve yorum yazımı tamamladım demek oluyor. Kitap sevgisi böyle bir şey :P
Aslında bu turumuz bir kaç gün daha erken başlayacaktı fakat bizimkilerinde tur sayfasında kızdığı için çoğunuz biliyor ki benim yüzümden iki üç güncük geç başladık. Öyle bakmayın bana bu bedevinin bugüne kadar da okulu vardı :( Allah'tan bitti ama biterken beni de bitirdi -.-


Yorum



Kitap o kadar akıcıydı ki hemen bitebilirdi ama beni kitap okurken ( çok okursam yani ) gözlerime kan oturuyor ailem bunu görünce kızıyor ve o günlük okuma faslım veto edilmiş oluyor. O sorunum olmasa gayette hemencicik biterirdim kategorisine rahatlılkla girerdi diyebileceğim bir kitap olurdu. Ve sanırım bu aralar anladığım bir şey varsa o da yazarlar eğer kitabın sonunu güzel yazarsa seni de mutlu ediyor bu ve sen de doğal olarak başından beri okuduğun kitabın vasat bir şekilde bitmediği için duacı oluyorsun. Kitapların sonunda yazarların bizi mutlu etmesini seviyorum bu bizim kitaba daha çok bağlanmamızı daha çok yazara, yazdıklarına sempati duymamızı sağlıyor. Ve Asude hem kitap boyu hem de kitabının finalinde beni hayal kırıklığına uğratmadı. Suratımdaki bir gülücük ile birlikte o kitabı kapattıysam ben tamamdır sevmişimdir ben o kitabı öyle de oldu gerçekten severek okudum. 

Spoilerlı Yorum



Dört göz fosil ve Pabucumun mafyasının aşkı Alllah'ım ne imkansız gelmişti gözüme ilkten düşündüğüm tek şey bu adam kıza sırf hakaret edecek heraldeydi. Sonra kızımız gururuna yediremeyip bakımlı olunca bir kaç sefer Martinciğim nasılda çarpıldı dört göz fosili güzel bulmaya başladı! Birden bire fosil dediği kızı papatya olarak görmesi falan sonra kitap çok komikti, İlkim'in şu biyolojik terimleri beni benden aldı yıktı geçti hele annesinin İlkim'e taktığı takma isimler? Yok karamelli çöreğim yok brownim... vb. Oralarda eğer toplum içindeysem deli demesinler diye kahkaha atmamak için kendimi zorlamış olabilirim evet :D Kitapta aradığım tek bir şey oldu o da Martin'nin karanlık dünyasının yani mafyavari kısmının daha çok okumak istedim ama anlaşılan kısmet değilmiş :P En nefret ettiğim karakter Martin'nin şu eski cadaloz, sırnaşık, entrikacı sarışın sevgilisiydi heralde yapıştı kız ya -.- Neyse bir adet sülüğümüz geri püskürtüldüğü için içimin yağları erimiş bulunmakta :D 




Daha önceden de Asude'nin okuru olduğundan kitabın ilk adıyla hazırladığım sevdiğim bir alıntı ile veda ediyorum, herkesin gönlündeki mafyayı bulması dileğiyle :)

Puanlama : 5 / 5

  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum