İnceleme : Pamuk Şeker & Peri Masalı | Sinem Akça

By kitap sarayi - 04:00

Kitap Hakkında
Kitapların Adları : Pamuk Şeker, Peri Masalım
Yazar : Sinem Akça
Tür : Komedi



Sinem Akça'nın kitaplarına gelen yorumları kitap sayfalarında gördükçe çok merak etmeye başlamıştım öyle ki en sonunda dayanamayıp geçen yıl ramazanda iki kitabını da edinmiştim. Ilk kitabı almak için oruçlu halimle taa nerelere gitmiştim 😣 Bu aralar yani tatile yeni girdiğim günlerde kitaplarına aşırı sarmış bulunuyorum seri hızla okuyorum ve televizyonu veto etmiş bulunuyorum 😎 Sıra bu iki kitabıma gelince sürekli okumayı erteleyen ben aklımda hep şu düşünceler vardı " Her ikisi de çok güzel kitaplar çok beğeneceğim kesinlikle. " Ama ne yazıkki öyle olmadı pamuk şeker ve peri masalım kitaplarını sevmiş çok beğenmiş ve oruçluyken gitmiştim, yorulmuştum ama değdi demek isterdim ancak beğenmedim hatta kendimi o kadar yorduğum için pişman bile sayılırım 😖

Puanlama : 5 / 2



  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum