Araf - jamie mcgruire ( Kitap Yorumu ve Alıntılar )

By kitap sarayi - 12:13



Kitabın orjinal adı : Providence
Serinin Adı : Providence series
Yazar : jamie mcgruire
Kitabın serideki sıralaması : 1
Kitabın Türü : Fantastik - Aşk
Yayınevi : Yabancı Yayınları

Jamie okumayı seviyorum ama okuyunca da öyle hemen bitsin istemiyorum benim gibi hisseden çoktur diye tahmin ediyorum. Ve şöyle bir gerçekte var ki yazarımız kitaplarını öyle dolu dolu yazıyor ( olaylar bakımından ) biraz da bu yüzden hazmı hemen kolay olmuyor. Bende bu durumu artık bildiğim için hemen bitirmedim kitabımı tadına vardım.

Jared'ı okurken çok sevdim ama kitap birazda fallen serisi etkisi ile nina'ya saran bir de şeytan karakter olsun istedim o seriyi pek sevmememe rağmen orada şeytan karakteri daha çok seviyordum ve burada da böyle bir şey aradım ve kitap boyu bunu aradım.

Arayışım boşuna çıktı ve buradan jamie'nin ( kitabın yazarı ) tek çift üzerinde durduğunu anlamış oldum.
Tatlı bela'da Abby'e uyuz olmuştum ilk zamanlar Travis ile olmak istemiyordu ilk zamanlar nasıl olur diye gözlerim pörtleyerek okumuştum :D

Bu durum Araf'ta da ayrılma evreleri için geçerliydi. İtirazım var hakim bey ağlattılar beni :/ Dram okumayı sevmeyen biri olarak kitaplar da üzülmeyi ağlamayı sevmiyorum fakat böyle sürprizlerde yaşıyoruz kitaplarda sanırım bu bize yazarların hayat güllük gülistanlık değil deme şekli bunu şiddetle kınıyorum karakterler hep musmutlu olsun :D

Sloganlar ile Kitap Yorumu

Melekler olağanüstü evren aşk bunları mı arıyorsunuz?

Fantastik sever bir okuyucu olarak daha çok günlük yaşama dönük bir roman olduğunu söyleyebilirim fantastiklik barındırıyor fakat daha çok gözünüze aşk-aksiyon gibi gelecektir. En azından benim için öyleydi :)

Şeytanlar kötülük mü çağrıştırıyor? Ne gibi kötülükler gördünüz ki ?

Bence bize daha çekici geliyor kötü taraf okurken.Nina kitapta daha çok günah keçisiydi. Okurken ne çektin be diyebilme ihtimaliniz yüksek :D

Melekler için hayat daha kolay ne de olsa özel güçleri mi var ?

Yanlış. Taleh'i olan melekler için hayat öyle değil.

Soğuk karlı bir günde sizi providence götürebilir miyiz? Ne derdiniz?

Hey ! Orası korkunç bir yer değil ama kötülükler de yok değil tabii yanlış bir şey yapmadıysanız rahat bir nefes alın...

Sevdiğiniz kişi ile beraber olmak için neler yapabilirsiniz ? Ya da ne kadar bekleyebilirsiniz platonik bir aşk ile ?

Bu gerçekten çok zor. Çoğumuzun beklemeye sabrı yoktur bile bu kitapta bol bol hüzünlü romantik sahnelere rastlayacaksınız !

Ben sevdiğim için herşeyi yaparım diyenlerden misiniz ? Hadi yağmurun altında aşkınızı tescilleyin var mısınız?

Romantiklik vardı demiştim değil mi?  Evet sanırım demiştim :)

Araf'ta bedava mutluluk yok mutluluk için savaşmalı mücadele etmelisiniz...

Aşk için verilen bir savaş, kararsızlık , olağanüstü güçler sizi cezbediyorsa bu kitap size göre.


Puanlama : 5/4 







  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum