Ne Okuyorsun Bakayım? o.O #2

By kitap sarayi - 04:49



Bir gün bloga okuduğum kitabı ekleyeyim 
dedim sonra başlık kısmına gelince 
böyle komik bir isim geldi
aklıma bende bunu devam etmeye karar verdim böylece etkinlik haline geldi
bu yazım.

Sürekli devam ettirmek istiyorum.
Umarım tembellik etmem de
nice komik postlar yazarım.
Şu ara iki kitap okuyorum birini sır tutuyorum diğerini
söyleyebilirim :D

Jamie mcgruire araf kitabımı okuyorum.
Eğer derseniz yok artık ne zamandır
kitap sende hala okumadın mı?
Hayır. Aslında okumaya başlamıştım
ama kitabımın sayfalarında bir sorun çıkmıştı bu yüzden kitabı
bir süre yarım bırakmak zorunda kaldım. Ama şanslıyım ki yabancı yayınları çok iyi ve kitabımı hemen değiştirdiler.

Yeni kitabım geldiğinde ben
başka bir kitabı okuyordum.
O bitince buna devam ettim.
Fakat yarım kaldığından mı ne?
Şuan ilk başlarda ki heyecanı alamıyorum :/
Bu durum düzelir umarım ?
Umut fakirin ekmeğidir :D




  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum