Gündüz Ölüsü - Charlaine Harris ( Kitap Yorumu )

By kitap sarayi - 05:37



Kitabın adı : gündüz ölüsü
Yazarı : charlaine harris
Türü : Fantastik - Aşk - Gerilim
Yayınevi : Artemis Yayınları

Yorumum

True Blood'u karakterlerden ötürü izleyememiştim ama kitapları kesinlikle daha çok daha iyi,katlanamaz ayrık dişli sookie yaşlı ve yakışıklı olmayan bill yok :) 



Kitaptaki gizem işlerini sevmedim sürekli ölenler bir katilin peşinde olmaları baydı. sonuna kadar

♡Team Eric♡




Kitabı okurken Eric 'e uyuz olabilen birini bulamayız sanırım :D Ben daha kitapları okumadan bir sürü spoiler yedim. Sormayın halimi a dostlar :/ 

Ağırdan alarak okumayı düşünüyordum ama bu heyecan ile bu mümkün değil gördüğüm dizi fotoğraflarından sonra okuyacağım sanırım hemen.

Siz siz olun okuduğunuz kitabın dizisi varsa gidip arama motorundan fotoğraflara bakmayın baya spoiler yemiş oluyorsunuz. Şuan tek tessellim dizinin seriye göre gitmemiş olması :D



Gündüz ölüsünü beğendim mi?
Orta derece diyebilirim şu Bill'li kısımlar ve cinayet katil bulma safhalarından sıkıldım sanırım.
Puanlama : 5/3









  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum