Harmony Clean Flat Responsive WordPress Blog Theme

Demir Kral | Julie Kagawa ~ Kitap Haberleri #3

12:36 Kitap Sara'yı 1 Comments Category : , ,



Selam millet bugün kitap dünyası sayfasında okuduğum habere göre iron king yani türkçe meali ile :D
Demir Kral çok yakında elimizde
 olacakmış!

Konusu 

On altı yaş kızların prensese dönüştüğü,
Gerçek aşkı bulduğu, yıldızların onun için patladığı ve yakışıklı prensin onu Gün Batımına taşıdığı o özel yaş...

Benim için öyle olacağını hiç sanmıyorum. 

On altıncı yaş günümde kardeşim kaçırıldı.

Periler tarafından...

Onu geri alacağım!

●●●

Kitabın yakında çıkacağını öğrenince ben :


Daha önceden kitabı görüp aşık 
oldum. Ve şimdi 
Bu haberi hiç beklemezken
Çok güzel bir sürpriz yaptı bize Pegasus Yayınları. 
Hemen okuyayım o güzel yorumu yazayım istiyorum. 
İtiraf etmeliyim ki en çok okuduğum yayınlardan olduğunu için (en çok cebimi boşaltan mı demeliyim yoksa?)
Soymayı düşündüğüm yegane yayınların başında yer alıyor var mı benimle gelen? :P








RELATED POSTS

1 yorum