5. KCBT : Çürük ve Harebe [Sloganlar ile Kitap Yorumu ]

By kitap sarayi - 08:32



Kitap Tanıtımı




◇Yorumum◆

Ne kadar cesursunuz?

Sizi tek başınıza ormana bıraksak
ve burada zombilerle mücadele ederek yaşamak zorunda olsanız...

Çok gençsiniz ve bu koşullarda hayatta kalmak için neler yaparbilirdiniz?

Zombiler hakkında çok şey bildiğinizi mi sanmıştınız yanılıyorsunuz desem...

Duyduklarımız bizi yanıltıyor...

Gerçekleri öğrenmek için sizi yaşadığınız kasabadan alıp çürük ve harabe'ye alalım!

Etiniz için ağzı sulanan yaşayan ölülere merhabalar diyebilecek misiniz bakalım:)

Böyle bir giriş yapmayı hiç düşünmemiştim. Bu yorumum diğer tüm yorumlarımdan farklı ! Birden esti ve baya havalı oldu sanırım ben de beğendim sanki :D

Cidden kitap beni içine çekti resmen ve orada bütün bu duyguları hissetmesem bende buraya yansıtamazdım. Oradaki olaylar o kadar gerçekçi anlatılmıştı ki kendimi baş karakterimiz benny'nin yerinde gibi hissediyordum o korkunca ben de ayy oluyordum o çaresiz olunca bende oturup onunla düşünüyordum.

Kitap sıradan bir roman olmanın ötesinde hissettirdi. Bu tür tadları her romanda yakalamayacağımızı biliyorum bu yüzden o kalın kaplı kaliteli zombişli kitabımı en güzel yere kitaplarımı koyduğum sağ köşeye yerleştirdim kitaplığımda. Kap demişken kitabın dışını çok beğendim kabına aşığım ♥

Kitabın sayfa yapısı bölümlerin süslemesi beni benden aldı.
Kitabı rahatlıkla çantanızda dolaştırabilirsiniz denedim başarılı sonuç elde ettim çoğu okurun bunu sorun ettiğini bildiğim için bu bilgiyi de eklemek istedim :)

Kitabı genel olarak beğendim okuduğum kitaplar arasında kesinlikle kendine önemli bir yer edindi. Kitabın konusuna gelirsem Benny ve Tom imura kardeşler ilk geceden sağ kurtulanlar arasındadır. Çürük ve Harabe'nin dışında kalan kasabada zombilerden arındırılmış bölgede hayatlarına devam ediyorlar Benny'nin abisi Tom bir zombi avcısıdır.

Abisini hiç sevmeyen Benny 15 yaşına geldiğinde çalışmak zorundadır bu yaşadıkları kasabanın bir kuralıdır. Fakat Benny her işi denemesine rağmen kendine uygun bir iş bulamaz ve en sonunda Tom'a onun kendisini işe almasını rica eder daha bu duruma sevinen Tom Benny'yi aile işinin nasıl olduğunu öğretmeye başlar bunun için ertesi gün Benny'yi çürük ve harabe'ye götürür...

Çürük ve Harabe Benny'nin beklediği yerden çok daha fena bir yerdir. Binlerce zombinin dolandığı sıcak insan etine aç,
çıkardığınız en ufak ses için bekleyen ölülerle dolu bir orman...

Çok dikkatli olmak zorundalar...

Ama bu dikkatli olma yolunda neler olacak?
Aşk? Evet.

Zombilerden kaçmak? Bu kaçınılmaz.
İki kardeşin aile bağlarını güçlendirmesi? Bu olası.

Zombiler ile ilgili okuduğun herşey birer yalan olabilir. Bunları öğrenmek şaşırtacak mı?  Kesinlikle.

Peki zombilerden korkacak mıyız?
Sanmıyorum.

Ben çok korkak biri olarak şunu diyebilirim ki öyle olsa ben okuyamazdım zaten kitabı korkudan çok aksiyon olarak düşünebilirsiniz.

Benny nasıl biri zombilerden korkuyor mu yoksa o tam bir savaşçı mıydı tüm hikayede?
Benny tam bir imura idi. Bunu hakediyor. O cesur biri. Bir o kadar da iyi.

Kayıp kız diye birini duyduk o da kim diyebilirsiniz sanırım?
Bu konuda meraklı olmanızı tercih ederim. Çünkü kitabın tadı asıl orada bence.

Zombiler var dedik onlar zaten canavarlar peki onlardan başka kötü şeyler de var mı kitapta?
Neden olmasın. Herkes iyi değildir :D

İki kardeşin birbirini anlama öyküsünde sarsılacak,üzülecek,heyecanınızdan biran bile ödün veremeyeceksiniz...

Yorumumu,kitapta neler olduğunu anlatmanın farklı bir yolunu denedim. Ve bir baktım benim içimde bir yetenek yatıyormuş kitabın arka kapağını ben yazsaymışım keşke!




Puanlama : 5 / 5








  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum