Ne Okuyorsun Bakayım? o.O #1

By kitap sarayi - 09:42




 "Ne Okuyorsun Bakayım?  o.O "Adlı ilk yazıma hoşgeldiniz !

Bu ara okuyacağım bu da okumak istiyorum sonra dönüp diyorum ki
Senin çok vaktin varsa önce elindekini bitir. Cidden vaktim çok kısıtlı hal böyle olunca kitaplarıma uzaktan bakar oldum
Mutsuzum a dostlar !
İngilizce hazırlıkta rahat olacağımı düşünüyordum. Meğerse sadece düşünüyormuşum ben :P
Öyle bir dünya yokmuş her hafta akşama kadar okulda evdede ödev yapar olmuşum ben.


Kısıtlı vaktim de tur kitaplarını zor okur oldum. Tabii daha fazla okumak için kendimi zorlanlmıyor da değilim
Hani yakınlarda yeni postlar ile karşınızdayım söylemedi demeyin :D
Bu aralar çürük ve harabe'yi okuyorum.
Şuan gayet iyi gidiyor.  Kendi sinema filminde gibi hissediyorum.
Allah aramızı bozmasın çünküsü
Hiçbir blogger kötü yorum yazmak istemez. İyi olur inşallah diyorum kitap için umarım aşırısının aşırısı beğenirim tüm kitapları tüm kitaplar çok çok güzel olsun Süpaneke dinimiz amin :D

Ben daha fazla gevezelik etmeden kaçayım en iyisi
Adios :P


  • Share:

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

0 yorum